Üldtingimused ja informatsioon!

1. Hosteli vastuvõtu lett (Reception) avatud 24 tundi. Seoses koroonaviiruse levikuga ajutiselt on see avatud järgmiselt: Ep-Lp. 10:00-19:00; Pü. 12:00-18:00

2. Teenuste eest maksab klient enne teenust osutamist.

3. Tubadesse ametlik registreerimine (Check-In) kella 14:00-st.

4. Tubadest ametlik väljaregistreerimise (Check-Out) kellaaeg on kuni 12:00.

Juhul, kui soovite numbritoa kasutusaega pikendada, teatage sellest enne kella 12:00-ni vastuvõtu administraatorile (tel. 6 092 770).
Numbritoa pikendamine kuni kella 16:00-ni – 10% numbritoa üldsummast iga pikendatud tunni eest.
Kell 16:00 numbrituba peab loovutama või pikendama järgmiseks ööpäevaks.


5. Kui külaline saabub ajavahemikul 00:00 kuni 08:00 tuleb maksta ühe ööpäeva eest. Arveldustunniks on ikka kell 12:00.

Juhul, kui viibite kauem kui kella kaheteistkümneni, tuleb tuba pikendada. (pikendamistingimused – vt.punkt 4)

6. Kui klient saabub kella 08:00 ja 12:00 vahel (ettenähtud ajast varem) kehtib arveldamisel aeg, millal klient kohale ilmus.

7. Administraatorile peab alati teada andma kui te soovite varasemat tuppa sisseregistreerimist või hilisemat toast väljaregistreerimist.

8. Tube koristatakse iga päev. Voodipesu vahetus üks kord nelja päeva jooksul.

9.Hosteli registreerimisel tuleb esitada isikut tõendav dokument. Isikut tõendavaks dokumendiks loetakse:
– pass
– ID-kaart
– juhiluba
Hostelisse registreerimiseks on majutatav isik kohustatud täitma registreerimiskaardi.
Kõik registreerimiskaardid peavad olema täidetud loetava käekirjaga ja allkirjastatud hotelli külastaja poolt. Hostel võib keelduda külastajast, kes ei täida registreerimisvormi korrektselt.

Külastajakaardi andmeid säilitame turismiseaduse nõuete kohaselt 2 aastat alates kaardi täitmisest. Me ei jaga külastaja poolt meile usaldatud andmeid.
Me võime jagada andmeid avaliku võimu organitega ja valitsusasutustega, kui me oleme seadusega kohustatud andmeid jagama või andmete jagamine on vajalik meie õiguste kaitseks ning me võime jagada andmeid professionaalsete nõustajatega nagu audiitorid, advokaadid, raamatupidajad ja muud nõustamisteenust pakkuvad isikud.

10. Kuni 6-aastase lapse majutus koos vanematega on hotellis tasuta. Alaealised on oodatud ainult koos vanemaga või täiskasvanud saatjaga.

11. Parkimine hosteli valveta parklas on hosteli külastajatele tasuta. Olemas videovalve.

12. Pakume külalistele hommikusööke (08:00-11:00), lõunasid (11:30-16:00), grupitoitlustust baaris, mis asub esimesel korrusel. Teenus on tasuline. Hinna kohta saab uurida administraatori käest (tel. 6 092 770).

13. Ärge unustage oma tuba lukustamast. Hostelist lahkudes tagastage iga kord toavõti administraatorile reception’i. Hosteli poolt väljastatud võtmeid ei ole lubatud edasi anda kolmandatele isikutele.

14. Hostel ei vastuta tuppa jäetud raha ja väärtesemete eest. Seif asub hosteli reception’is – 2,-€/ööpäev (seifi hoiule jäetud asjad peaks loetlema registreerimislehel).

15. Pärast kliendi lahkumist hostelisse, sauna või baari unustatud esemed hoiame alles kuu aega. Peale seda aega, esemed lähevad utiliseerimisele. Kliendile järele tavapostiga ega kulleriga asjad ei saadeta.

16. Öörahu hotellis kella 23:00-st kella 07:00-ni.
Öörahu rikkujatest palume viivitamatult teatama administraatorile (tel. 6 092 770). Öörahu rikkujatele oleme vajadusel sunnitud kutsuma politsei. Loodame teie mõistvale suhtumisele ning korrektsele käitumisele!

17. Me järgime suitsuvaba hotelli põhimõtet. Suitsetamine ruumides on rangelt keelatud! TUPPA ON PAIGUTATUD SUITSUANDUR! Suitsuanduri rikkumise eest – leppetrahv 50,-€. Suitsetamine on lubatud vaid selleks eraldatud aladel:  suitsuruumid II ja III korrustel (koridori lõpus). Suitsetamise eest selleks mittelubatud alal on klient kohustatud trahvi tasuma.

18. Hostelis on videovalve.

19. Hostelis on WiFi-leviala.
Võrgu ja parooli kohta saab uurida vastuvõtu administraatori käest (tel. 6 092 770).

20. Numbritoa broneerimisel – ettemaks vähemalt esimese ööpäeva eest. Sauna broneerimisel – ettemaks 2 esimese tunni eest. Loobumise korral ettemaks ei tagastata (võimalik aega edasi lükata või kasutada meie muud teenust ühe aasta jooksul).

21. Majutus-, sauna- ja toitlustusteenuse eest saab tasuda sularahas, pangakaardi (Visa, MasterCard, Maestro) või ülekandega. Maksmise kinnituseks palume saata maksekorralduse koopia meie e-mailile.

22. Isiklike elektriküttekehade ja kergestisüttivate materjalide hoidmine ja kasutamine hostelitoas on keelatud! Selle punkti rikkumise eest – leppetrahv 50,-€.

23. Veenvalt palume mitte võtta kaasa rätikuid ega teisi hostelile kuuluvaid esemeid.

24. Kasutage vaid enda voodit ning voodiriideid (kui makstud ühe magamiskoha eest, võib klient kasutada vaid ühe magamiskoha toas).

25. Ärge jooge kraanivett.

26. Oleme lemmikloomasõbralik hostel. Lemmiklooma tasu 10,- €/öö.
Broneeringut tehes, palume kindlasti informeerida administraatorit oma lemmikloomast. Lemmikloom ei või viibida toitlustusega seotud ruumides või aladel, kus neil ei ole ohutu (libedad pinnad, järsud langused, uppumisoht jms). Lemmiklooma omanikele rakenduvad lisatasud ja –reeglid vastavalt loomapidamist reguleerivatele seadustele ning omanik vastutab lemmiklooma tekitatud kahju (nii materiaalse kui tervisekahju) eest.

27. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui nädala jooksul alates puuduse avastamisest. Teenuse nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile pretensioon, kus on märgitud avaldaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja pretensiooni täpne kirjeldus. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja avaldajaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 päeva jooksul alates pretensiooni kätte saamisest.

28. Meie külalisena võtate endale vastutuse ja kohustuse järgida kehtestatud eeskirju. Olete vastutav tahtlikult või tahtmatult tekitatud kahju eest, mida teie või teie külaline võib olla tekitanud hostelitoas või hosteli üldruumides. Hostelil on õigus nõuda kliendi poolt tekitatud materiaalse kahju kompenseerimist. Kahju kompenseerimise suuruse aluseks on tekitatud otsene kahju, millele lisanduvad kahju kõrvaldamisega seotud kulud.

29. Hotell jätab endale õiguse ette hoiatamata tingimuste ja hinnakirja muutusteks.

30. Hotell (nimelt: hotelli ametlik esindaja: administraator, juhataja) jätab endale õiguse kliendi ette hoiatamata siseneda hotelli tuppa, juhul kui on:
avaliku korra rikkumine või selle kahtlus;
tulekahju (üleuputus) või selle kahtlus;
isiklike elektriküttekehade ja kergestisüttivate materjalide hoidmine ja kasutamine hostelitoas või selle kahtlus.


Soovime Teile mõnusat ja turvalist aegaveetmist!

Administratsioon